Kanbanshop.nl

Veel gestelde vragen

1. Zijn de kosten van levering inbegrepen?

Nee, per land hebben wij vastgestelde, lage vrachtkosten. U betaalt deze eenmalig per bestelling.
Zelf afhalen is mogelijk, dan berekenen wij geen vrachtkosten (af fabriek).

Ga naar vrachtkosten.

2. Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Per land hanteren wij een gegarandeerde korte levertijd.
Wanneer deze levertijd ingaat is afhankelijk van de betaalmethode.
Bij “vooraf overmaken” start de levertijd bij ontvangst van uw betaling.

3. Kan het sneller?

Ja, vaak wel. Neem contact op over de mogelijkheden.

4. Passen mijn dozen of bakken in de doorrolstelling?

Graag adviseren wij u hierover.
Stuur ons de afmetingen (HxBxD), het gewicht en bij voorkeur een foto van uw doos of bak.
Of stuur ons een doos of bak! Dan testen wij deze op onze doorrolstellingen.
En een korte omschrijving van uw bedrijfsproces helpt ons om u goed te adviseren.

Neem hiervoor contact met ons op.

5. Levert Kanbanshop.nl ook andere afmetingen dan in de shop staan?

In de shop verkopen wij de meest voorkomende maten.
Vaak zijn er meer maten mogelijk (breedte, diepte, hoogte).
Ook een andere verdeling van kanalen en rollenstrips is mogelijk.

Neem contact op met uw wensen en wij informeren u graag over de mogelijkheden.
Indien gewenst kunnen wij daarna een offerte voor u maken.

6. Moet ik verplicht in de webwinkel bestellen?

Nee, u mag bestellen zoals u dat wenst (mail, fax, telefoon, etc.).

Tip: Graag maken wij eerst een offerte voor u.

7. Kan ik op een andere wijze betalen?

Ja, wij hebben u graag als klant en gaan graag in op uw wensen.
Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.

8. Kan ik mijn bestelling terugsturen?

Geselecteerde producten kunt u eerst uitproberen en eventueel terugsturen.
Bij uw bestelling kiest u uitdrukkelijk voor deze geselecteerde producten.

Stuur in andere gevallen nooit artikelen terug.
Bij reclamatie of andere problemen neemt u eerst contact met ons op.
Wij zorgen dan voor een snelle, passende oplossing.

Ga naar “retourneren”

9. Waar blijft mijn bestelling?

Wij hanteren een gegarandeerde maximale levertijd. Zie levertijd.
Ook is het mogelijk dat wij een specifieke afspraak met u gemaakt hebben.
Uw bestelling wordt uiterlijk op de laatste dag van deze levertijd bij u aangeleverd.

Is dit niet gebeurd, neem dan contact met ons op zodat wij dit op kunnen lossen.

Als u tussentijds meer wilt weten over de levering neem dan contact met ons op.
Wij informeren u graag over de status van uw levering.