Reclamaties

Wij willen tevreden klanten

Daarom zorgen wij voor een goed product en een betrouwbare organisatie.
En daar mag u ons op aanspreken.

Laat het ons weten

Voldoet de levering van Kanbanshop.nl niet aan uw verwachting?
Neem contact met ons op en wij zorgen snel voor een oplossing.

Reclamatie melden

Stuur ons een bericht met de volgende informatie:

1. Korte omschrijving van de klacht (indien mogelijk met foto’s).
2. Uw naam en bedrijfsgegevens.
3. Indien bekend jaar van aankoop en overige aankoopgegevens.

Wij nemen binnen 2 werkdagen contact met u op om uw reclamatie goed op te lossen.

Stuur geen producten terug

Stuur nooit artikelen terug, maar neem altijd eerst contact met ons op.
Dit met uitzondering van “eerst uitproberen” artikelen.

Transportschade

Controleer de zending voor het lossen op zichtbare schade.

U kunt de zending weigeren (zie onderstaand).
Bij beperkte schade of in geval van twijfel kunt u ook als volgt handelen:

1. Bij zichtbare schade dit ALTIJD AANTEKENEN op het vrachtdocument.
2. De materialen lossen en in gebruik nemen.
3. Kanbanshop.nl zo spoedig mogelijk informeren.

Als na lossen en ingebruikname blijkt dat er inderdaad schade is opgelopen,
dan ontvangen wij graag uw reclamatie zodat wij dit snel op kunnen lossen.

Zending weigeren

In geval van duidelijke schade is het verstandig de zending te weigeren.

Handel dan als volgt:

1. Bij weigering dit ALTIJD AANTEKENEN op het vrachtdocument.
2. Kanbanshop.nl zo spoedig mogelijk informeren.

Wij zorgen voor een snelle hernieuwde aanlevering van correcte materialen.